miercuri, 14 mai 2014

Site de relatii si parteneri pentru mamici/mame singure

M-am gindit ca ar fi o idee sa caut pe net asa ceva (un site de relatii si parteneri pentru mamici singure). Bun. Am cautat, am gasit...si zic: hai sa ma inscriu si eu sa vad daca un site pentru mamici singure e mai interesant decit unul obisnuit. Femeile care au deja un copil au o experienta de viata mai bogata si vad lucrurile in viata cu mai mult calm si responsabilitate. N-am nimic cu cele care n-au copii :), dar multe din ele cred ca tot ce zboara se maninca. Cu siguranta exista si exceptii. Dati-mi un mesaj daca sinteti femei, fete, adolescente sau tinere, fara copii si credeti ca sinteti exceptie de la aceasta regula. N-am nimic impotriva exceptiilor, ba chiar mi-ar face placere sa vorbim.

Dupa ce faci un copil, e deja alta treaba, fie ca din intimplare, fie ca te-a parasit partenerul sau l-ai parasit (de cit de bun a fost), ai o relatie ratata, esti si ocupata cu copilul, trebuie sa-l educi, trebuie sa-l intretii. Se schimba optica asupra vietii.

Bun. Deci caut si gasesc un site specializat romanesc. Bucuria mea.

Adica asta: http://sfaturi-dating.letsbond.com/sfaturi-utile-relatii-intalniri-online.html

Altul specializat pe subiectul relatiilor si partenerilor pentru femei cu copii, n-am gasit.

Foarte frumos. Dau sa ma inscriu. Normal, ca sa pot sa navighez printre profile si sa analizez ce gasesc. Site-ul nu da profilele la liber, adica, e obligatoriu sa te inregistrezi ca sa poti naviga printre profile.

Setez citeva date cerute. Prima problema a fost setarea datei de nastere. Site-ul foloseste un soft ceva mai nou (nou sau ba, se poate considera BUG/scama/problema tehnica - un site modern trebuie sa fie compatibil cu ce au utilizatorii, adica sa nu incurce oamenii, mai ales unul de relatii si parteneri), care nu serveste browserele mai vechi (Browser pentru cei neavizati insemna program de navigare pe internet, gen Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari etc). N-a vrut sa ma lase sa completez anul nasterii. Foarte urit. Ma duc la alt calculator si de acolo reusesc.

Alta belea. Acum site-ul bombane ca e pentru femei singure din Romania (selectasem sexul masculin ca era optiune acolo. Doar nu era sa selectez ca sint femeie). Adica ce ? Trebuie sa fiu femeie ca sa ma pot inregistra ?

Iata ce mesaj stupid: "Va multumim pentru interesul aratat website-ului nostru.Din pacate, letsbond.com este dedicat exclusiv femeilor din Romania. Va sfatuim sa nu va pierdeti speranta in a gasi acea persoana potrivita pentru dumneavoastra si sa incercati cu incredere serviciile unei alte agentii matrimoniale."

Deci el a tras concluzia (cumva, nu stim cum) ca nu sint femeie (doar el ma intrebase sexul) si ca n-as fi din Romania ? Tara nu o intrebase nicaieri. Puteam sa fiu de oriunde. Poate ca eram in trainatate si urma sa revin in tara. Asta e un site tembel, fara suparare. Cum intra un barbat acolo ?

Caut rubrica contact si mi se deschide o aiureala de pagina cu date, cu ani etc. Eu speram sa gasec acolo un formular pentru mesagerie si atit, sa-i "injur". Desigur la figurat. Sa le dau niste obiectii.

Asa ca, mai mult sau mai putin, indispus fiind, na ca le dau "injuratura" pe blog, poate le vine mintea la cap :). Nu-mi fac eu mari sperante, dar...

---------------------------------------------------
Si ma mai gindeam la o chestie: Daca esti mamica singura sau barbat care cauta o partenera care sa aiba un copil (am spus la inceput de ce un barbat ar putea fi interesat de o femeie care are deja un copil), si te intereseaza un om cu care sa poti sa discuti normal, fara complicatii tehnice din astea, lasa un mesaj si pe blogul meu. Poate transform blogul in iste de relatii si parteneri finalmente, ca tot ma ocup de dragoste la primva vedere. Facem legaturile cu ajutorul blogului, discutam pe blog si eventual putem sa postam si profile, daca prinde treaba.

Pentru un om de rind, in prima faza e relativ dificil si costisitor sa puna pe picioare un site de relatii. Trebuie programatori, server etc. chestii care costa.

Daca oamenii ar fi interesati, finalmente, as putea face si asa ceva.
Aveti pe dreapta blogului o rubrica unde ma puteti contacta sau lasati un comment la unul din articole.

---------------------------------------------------

Update: Am reusit sa intru printr-un mic truc pe site-ul respectiv. E destul de imbicsit pentru ca cere bani pina la urma pt toate cele. N-am reusit sa caut/gasesc nimic cu el.

Prin urmare pentru solutii free, pentru tineri pe care nu-i dau banii afara din casa....Incerc sa mai caut alte solutii :). Mai sap.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu